Reserva de cites:
- A Kalma només treballem amb cita prèvia reservant les hores mitjançant telèfon, via whatssap,DM (instagram) , o mail.
- El dia d’abans de la teva reserva et recordarem la cita per via whatssap o trucada.
- En cas que hagis d’anul·lar la teva visita ho has de fer 24h abans perquè un altre persona pugui gaudir del seu moment Kalma.
- Si t’ha sorgit un problema el mateix dia no et preocupis a tothom ens pot sorgir imprevistos.
Al segon cop perds la sessió en cas de que es tracti d ‘un abonament (bono); si es tracta d’un xec ja no tindrà validesa i no el podràs gaudir ;i , en cas que sigui reserva d’una hora sense bono/xec la pròxima vegada es cobrarà la meitat del preu del tractament que t’havies de fer aquest dia.
Xecs regals:
- Els xecs regals tenen una caducitat de 3 MESOS. Passat aquest temps ja no tenen validesa.
- És obligatori presentar el dia que vinguis a gaudir del teu regal el xec regal.
- El xec és d’un sol ús i només el pot fer servir la persona a qui va adreçat.
- Els xecs regals els pots adquirir al nostre centre o a la nostre botiga online.
Si el xec el compres a la nostre botiga, rebràs un mail amb un codi al fer el pagament. Nosaltres verifiquem la compra, i en un mínim de 24-48h t’enviem per mail un document adjunt del xec regal perquè puguis imprimir i emplenar i és obligatori que escriguis el CODI que has rebut anteriorment per mail al fer la compra.
- Les normes de reserva de dia i hora i anul·lacions són les mateixes que les descrites en l’apartat de “reserves cites” .
Abonaments (Bonos):
- A Kalma t’oferim la possibilitat de gaudir d’abonaments corporals , facials , massatges,etc. Ens adaptem a les teves necessitats.
- La caducitat dels abonaments és d’un any. Passat aquest temps no tenen validesa.
- La reserva de cites és la mateixa descrita en l’apartat de “reserva de cites”.
La informació relativa a la resolució de litigis en línia en virtut de l'art. 14 Per. 1 de l'ODR (Reglament de resolució de litigis en línia):
La Comissió Europea ofereix als consumidors l'oportunitat de resoldre disputes a Internet de conformitat amb l'art. 14 Per. 1 de la ODR en una de les plataformes. La plataforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) serveix com un lloc on els consumidors poden tractar d'arribar a acords fora de la cort dels conflictes derivats de les compres en línia i els contractes de serveis.